× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 06:16:48
ارديبهشت 28

اهمیت انجام پژوهش و تولید مقاله عمران

مقاله عمران در حال حاضر جزء یکی از پر مخاطب ترین مقاله های جهانی به شمار می رود. این روزها افراد زیادی در ایران و خارج از کشور، مشغول به تحصیل در رشته عمران هستند. از این رو می توان گفت یکی از مهم ترین پژوهش های حال حاضر در دنیا، پژوهش عمرانی محسوب می شود. هنگام نگارش مقاله های عمرانی باید به نکات ویژه ای توجه کرد. بسیاری از افراد از دانش و اطلاعات بسیار بالایی در زمینه عمران برخوردارند اما قادر به نگارش یک مقاله خوب و حرفه ای نیستند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد به شمار می روید، می توانید با همراه بودن با ما تا انتهای این مطلب، با شیوه صحیح نگارش مقاله عمران آشنایی پیدا کنید. پس همراه ما باشید.

                انجام تخصصی مقاله عمران

تحقیق و پژوهش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به جرات میتوان گفت که همه پبشرفت های علمی، صنعتی، پژوهشی، تکنولوژی و جامعه شناسی بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است. اصلی ترین و مهمترین شیوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه مقاله پژوهشی است و محققی در صحنه تولید و انتشار علمی موفق است که بتواند نتایج پژوهش خود را در مجلات معتبر پژوهشی به چاپ برساند.

یک مقاله شامل ارکانی همچون: عنوان، چکیده، کلیدواژه، مقدمه، متن اصلی، نتیجه، پیوستها و کتابشناسی می باشد. اصول مقاله نویسی و تخصص در رشته موردنظر، دو رکن اصلی و مورد نیاز یک پژوهشگر بوده و توجه به آن ضروری است.

معرفی انواع مقاله عمران

مقاله عمران به انواع مختلفی دسته بندی می شود. همان طور که حتما در جریان هستید، مقاله های مختلف علمی و پژوهشی در زمینه های مختلفی طراحی و نوشته می شوند. از همین طریق می توان آن ها را مورد طبقه بندی قرار داد. در ادامه به بخشی از مهم ترین انواع مقالات و پژوهش های زمینه عمران اشاره خواهیم کرد.

اولین مورد از انواع مقاله عمران، مقاله های علمی و پژوهشی است. همان طور که می دانید رشته عمران یک رشته آکادمیک و دانشگاهی محسوب می شود. در تمامی کشورها، بخش قابل توجهی از افراد در این رشته تحصیل می کنند. افرادی که در رشته عمران و در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند، در بسیاری از موارد به ارائه یک مقاله معتبر علمی در این زمینه نیاز دارند. به این گونه از مقاله های عمرانی که بیشتر در مجموعه های آکادمیک و دانشگاه ها انتشار پیدا می کند، مقالات علمی و پژوهشی گفته می شود.

دسته ای دیگر از مقاله عمران وجود دارد، که مخصوص مجامع بین المللی است. همان طور که حتما در جریان این امر هستید، امروزه موضوع عمران و ساختمان سازی، از مهم ترین مسئله های روز دنیا تلقی می شود. بسیاری از افراد در سراسر دنیا به دنبال راه حلی برای حل مشکلات عمرانی هستند. یا می خواهند پاسخی مناسب و در خور شان برای سوالات جهانی در این رابطه پیدا کنند. مقالاتی که در راستای پاسخ به مشکلات و پرسش های روز جهان نگاشته می شوند، معمولا جنبه بین المللی دارندو قابلیت نشر در کشورهای مختلف را دارا هستند. این مقاله ها باید با اطلاعات دقیق و به روزی نگارش شوند چرا که حتما در تیر رس افراد مهمی در سراسر جهان قرار می گیرند.

از دیگر انواع مقاله عمران می توان به مقالات مربوط به کنفرانس ها اشاره کرد. احتمالا تا کنون بارها در کنفرانس های مختلف علمی و تحقیقاتی شرکت کرده اید. در این کنفرانس ها معمولا یک مسئله تازه و نو، با استفاده از مدارک و شواهدی که در دست مورد بررسی علمی قرار می گیرد. برای ارائه یک کنفرانس با کیفیت و درجه یک، باید حتما از مقاله های مناسب استفاده کنید. این مقاله ها باید دارای جداول، دیتا، آمار، تصاویر و... نیز باشند. در این صورت درک کنفرانس شما برای مخاطب بسیار راحت تر خواهد شد.

ثبت نام سریع و ایجاد سفارش مقاله

 

انجام مقاله عمران

انجام مقاله عمران و لزوم توجه به متخصصین این رشته

پژوهش و تحقیق در رشته عمران نیز مانند سایر رشته ها، نیازمند یک فرد متخصص و مسلط به این رشته می باشد. ما توانستیم با به کارگیری تعداد زیادی متخصص، انواع مختلفی از مقالات را تهیه کرده و رضایت مشتریان را جلب نمائیم.

انواع روش تحقیق در مقاله عمران

از دیگر مسئله هایی که هنگام چاپ و انتشار یک مقاله عمران باید به آن توجه کنید، می توان به نوع روش تحقیق شما اشاره کرد. انتخاب یک روش تحقیق مناسب می تواند گامی موثر در تحقق پیدا کردن هدف نهایی مقاله شما داشته باشد. روش های تحقیق به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که تاثیر هر یک از آن ها با توجه به نوع تحقیق شما متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال اگر قصد ارائه یک مقاله عمران بین المللی را دارید، بهتر است از یک روش تحقیقاتی علمی و مستند برای شروع کار خود استفاده کنید. همان طور که در مبحث قبلی محتوا گفته شد، کارهای بین المللی مورد ارزیابی افرادی متخصص قرار می گیرند. پس باید از لحاظ علمی کاملا مستند بوده و فاقد نقص باشند.

اگر قصد طراحی یک مقاله عمران برای کنفرانس را دارید، بهتر است از آمار و داده های تاریخی استفاده کنید. انتخاب روش تحقیقاتی توصیفی و تاریخی برای ارائه یک کنفرانس می تواند بسیار موثر قلمداد شود. در صورتی که مقاله شما جنبه علمی پژوهشی دارد و قرار است در مجلات علمی چاپ شود نیز باید از روش تحقیقاتی علمی برای پیش برد اهداف خود استفاده نمایید.

همچنین اگر قصد است مقاله عمران به یک پروپوزال یا پایان نامه دانشگاهی تبدیل شود. بهتر است در کنار انتخاب یک روش تحقیقاتی مناسب، از روش طراحی پرسش نامه نیز استفاده نمایید. در این روش باید یک جامعه آماری انتخاب کنید و پرسش نامه طراحی شده را در اختیار این جامعه قرار دهید. سپس با ارزیابی نتایج حاصل از طراحی پرسش نامه می توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد.

نحوه نگارش مقاله عمران

نحوه نگارش صحیح مقاله عمران تاثیر زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. محتوای شما هر چه قدر هم که از لحاظ علمی با کیفیت و ارزشمند باشد، تا به طرز صحیحی مورد بازنویسی قرار نگیرد نمی تواند تاثیر گذاری کافی روی مخاطب داشته باشد. برای تحقق این امر کافی است لحن نوشتاری رسمی را برای مقاله خود انتخاب کنبد. باید دقت کنید که این مقالات ممکن است در مجلات، کتاب ها و... چاپ شوند. پس باید حتما جمله بندی آن ها صحیح باشد. رعایت نکات املایی و نگارشی نیز می تواند نقش موثری در افزایش کیفیت نحوه نگارش مقاله شما داشته باشد.

هنگام تایپ نیز باید کاملا اصول حرفه ای و رسمی کار را رعایت کنید. از به کار بردن فونت های مختلف و فانتزی خودداری کنید. بهتر است یک فونت رسمی انتخاب کرده و متن خود را به طور کامل با آن نگارش کنید. فقط برای جداسازی تیترها می توانید از گزینه بولد و یا تغییر سایز نوشته استفاده نمایید. سایز نوشته های شما نیز باید حالتی استاندارد داشته باشد. خوانا بودن فونت و سایز، نقش ویژه ای روی افزایش کیفیت مقاله عمران شما خواهد داشت.

در صورت رعایت نکات ذکر شده، چه از نظر علمی و چه از نظر اصول نگارشی، می توانید یک مقاله عمران با کیفیت طراحی کنید. در این صورت مقاله شما اعتبار ویژه ای پیدا کرده و مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

شبکه معماران ایران، انجام دهنده مقالات عمران

خدمات آنلاین شبکه معماران ایران در رشته عمران، توانسته است مشکلات متعددی مانند کمبود متخصصین، اختلاف قیمت ها، عدم پشتیبانی و ... را رفع نماید. اصلی ترین ملاک موسسه، کسب رضایت مشتری می باشد. ما متعهد می شویم که تمام مراحل سفارش شما تحت نظارت بوده و پشتیبانی کاملی پس از اتمام سفارش لحاظ خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش مقاله عمران

ابتدا بر روی لینک زیر کلیک نمائید. در فرم ثبت نام تمامی اطلاعات موردنیاز را وارد نمائید. سپس با استفاده از ایمیل و رمز عبور خود، وارد پنل کاربری شده و از قسمت منوی سمت راست و بخش گروه عمران، گزینه ثبت سفارش مقاله عمران را انتخاب نمائید. تمامی اطلاعات موردنیاز را در فرم وارد کرده و دکمه ثبت سفارش را بزنید. سفارش شما پس از مدت کوتاهی بررسی شده و اعلام قیمت می شود.

 

ثبت نام سریع و ایجاد سفارش مقاله