× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 15:47:53
ارديبهشت 24

ترجمه مقاله شهرسازی به دست مترجم متخصص

 

ترجمه مقاله شهرسازی
 
اهمیت مترجم تخصصی برای ترجمه مقاله شهرسازی

 

مقاله شهرسازی عبارت است از مطالعهٔ طرح‌ریزی و توسعهٔ شهرها با در نظر گرفتن احتیاجات اجتماعی و اقتصادی با توجه به حداقل رساندن مشکلات شهری و پاسخ‌گویی به نیازهای عمومی جمعیت شهری. بسیاری از مقالات قدیمی این رشته و مقالات جدید آن به زبان اصلی بوده و هنوز ترجمه نشده اند. از طرفی تعداد مترجمین این رشته بسیار کم و پیدا کردن آنها دشوار است. همین امر ما را بر آن داشته است که با استخدام و به کارگیری مترجمین تخصصی رشته شهرسازی، این خلاء ها را رفع نموده و خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه دهیم. 5 سال سابقه درخشان در این حوزه، هم اکنون ما را تبدیل به مرکز تخصصی ترجمه مقاله شهرسازی تبدیل نموده است.

 

ثبت نام و ایجاد سفارش ترجمه

 

ترجمه مقاله شهرسازی


شبکه معماران ایران، اولین مرکز تخصصی ترجمه مقاله شهرسازی

 

شبکه معماران ایران، خدمتی نو و طرحی پیشگام در ارائه خدمات آنلاین ترجمه در رشته شهرسازی می باشد. توجه به کیفیت محصول نهایی و تضمین کامل، ارائه سفارش در زمان تعیین شده، قیمت مناسب و استاندارد و هم چنین استفاده از مترجمین متخصص رشته شهرسازی و مسلط به واژگان این رشته، از ویژگی های اصلی و مورد توجه این موسسه می باشد.

 
نحوه سفارش ترجمه مقاله شهرسازی

 

هر مشتری در شبکه معماران ایران دارای یک پنل اختصاصی خواهد شد و می تواند تمامی سفارش های خود را با جزئیات دقیق و مشخصات کافی ثبت نماید. اگر قبلا در وبسایت موسسه ثبت نام ننموده اید هم اکنون از لینک زیر استفاده کرده و در مدت کوتاهی عضو وبسایت و صاحب یک پنل اختصاصی شوید. سپس در پنل خود وارد شوید و از منوی سمت راست، گزینه ی ثبت سفارش ترجمه را زده و در فرم ایجاد شده، تمامی اطلاعات مربوط به ترجمه خود را وارد کنید تا پس از مدت کوتاهی توسط مترجم بررسی شده و اعلام قیمت گردد. تمامی این فرآیند در کمتر از ده دقیقه انجام خواهد شد.

 

برای شروع فرآیند ثبت نام کلیک فرمائید