× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 10:00:40
ارديبهشت 24

ترجمه متن معماری در عالی ترین سطح

 

ترجمه متن معماری

 

اهمیت مترجم تخصصی برای ترجمه متن معماری

 

تاریخ معماری به زمانی بر می‌گردد که آدمی برای زندگی مجبور به ساخت سرپناه برای خویش بود. معماری از دوره‌های پیش از تاریخ، اساسی ترین نیازهای بشری را همچون ساخت سرپناه و خانه برآورده ساخته‌ است. در عین حال معماری به دلیل قابلیت خلق طرح‌هایی در ابعاد بزرگ و با شکوه، امکان یافته تا به عنوان واسطِ خودبزرگنمایی و نمایشی در خدمت افراد، گروها و یا کل جامعه قرار بگیرد.

تعدد متون و مراجع قدیمی و جدید این رشته از یک طرف و کمبود متخصصین مسلط به واژه های این متون از طرف دیگر، ترجمه رشته معماری را به امری دشوار تبدیل کرده است. شبکه معماران ایران برای جبران این خلا، و دسترسی مشتریان به مترجمین مسلط و حرفه ای، اقدامات شایان توجه ای مانند یافتن و به کارگیری این مترجمین، نظارت کامل بر پروژه و هم چنین امکان انجام غیرحضوری ترجمه متن معماری را انجام داده است.

توجه به اصل کیفیت و پشتیبانی و ضمانت کامل محصول، از جمله مهم ترین اصول موسسه می باشد.

 

ثبت نام و ایجاد سفارش ترجمه

 

ترجمه متن معماری


 

شبکه معماران ایران، اولین مرکز تخصصی ترجمه متن معماری

 

شبکه معماران ایران، طرحی نو و خدمتی جدید در ارائه سفارشات آنلاین رشته معماری می باشد که در مدت فعالیت موفق 5 ساله خود توانسته است سفارشات ترجمه متعددی را انجام دهد. توجه به کیفیت محصول نهایی و تضمین کامل، ارائه سفارش در زمان تعیین شده، قیمت مناسب و استاندارد و هم چنین استفاده از مترجمین متخصص رشته معماری و مسلط به واژگان این رشته، از ویژگی های اصلی و مورد توجه این موسسه می باشد.
 

 
نحوه سفارش ترجمه متن معماری

 

برای ایجاد سفارش ترجمه ابتدا لازم است در سایت ثبت نام نموده و سپس وارد پنل خود شوید. پنل کاربری به صورت بسیار ساده طراحی شده است و امکان دسترسی به تمامی بخش های آن بسادگی امکان پذیر می باشد. شما می توانید براحتی از قسمت منوی سمت راست، گزینه ثبت سفارش ترجمه را انتخاب نموده و کلیه اطلاعات و مشخصات خود را وارد فرم و هم چنین فایل ترجمه خود را browse نمائید. مدت زمان کوتاهی پس از ارسال مشخصات ترجمه، توسط اپراتورها بررسی و اعلام قیمت می گردد. ما به شما اطمینان می دهیم که ترجمه شما با بهترین کیفیت انجام خواهد شد و تجربه ای رضایت بخش برای شما به وجود خواهد آورد.

 

برای شروع فرآیند ثبت نام کلیک فرمائید