× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


8 ارديبهشت 1403 06:35:54
ارديبهشت 25

ترجمه متن شهرسازی در تخصصی ترین وبسایت

 

ترجمه متن شهرسازی
اهمیت مترجم تخصصی برای ترجمه متن شهرسازی
 

رشته شهرسازی دارای حداقل 6 محور اصلی شامل برنامه ریزی شهری، برنامه‌ريزي‌ حمل‌ و نقل‌، برنامه‌ريزي‌ اقتصادي‌ و اجتماعي‌، برنامه‌ريزي‌ شبكه‌هاي‌ زيرساختي‌ مثل‌ آب‌، برق‌ و تلفن‌، برنامه‌ريزي‌ محيط‌ زيست‌ و طراحي‌ شهري‌ می باشد. این تعدد گرایش ها و شاخه ها و گستردگی دایره لغات تخصصی و عمومی در این رشته، سبب سخت شدن امر ترجمه متون رشته شهرسازی شده است. شبکه معماران ایران با استخدام مترجمین زبده و مجرب و مسلط به لغات تخصصی رشته شهرسازی، کلیه سفارشات مربوط به ترجمه متن شهرسازی را با بهترین کیفیت ممکن انجام خواهد داد.

 

ثبت نام و ایجاد سفارش ترجمه

 

ترجمه متن شهرسازی

 

شبکه معماران ایران، اولین مرکز تخصصی ترجمه متن شهرسازی


یکی از خدمات دیگر شبکه معماران ایران، انجام ترجمه متن شهرسازی می باشد. وبسایت موسسه هم اکنون به یکی از مراکز ترجمه تخصصی رشته شهرسازی تبدیل شده است. گرد آوری و استخدام متخصصین این رشته و مدیریت سفارشات ترجمه، کاری بسیار دشوار بوده و مفتخریم که این مهم با موفقیت طی شده و انجام کلیه سفارشات ترجمه رشته شهرسازی به صورت کاملا غیرحضوری و با مزایای ارزشمند سفارش آنلاین امکان پذیر شده است. توجه به کیفیت محصول نهایی و تضمین کامل، ارائه سفارش در زمان تعیین شده، قیمت مناسب و استاندارد و هم چنین استفاده از مترجمین متخصص رشته شهرسازی و مسلط به واژگان این رشته، از ویژگی های اصلی و مورد توجه این موسسه می باشد.

 

نحوه سفارش ترجمه متن شهرسازی

 

با ثبت نام در وبسایت شبکه معماران ایران و ورود به پنل خود می توانید سفارش خود را ثبت نمائید. پنل کاربری بسیار ساده طراحی شده و دسترسی به تمامی بخش های آن به سادگی امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش ترجمه متن شهرسازی باید از منوی سمت راست در پنل کاربری خود، گزینه ثبت سفارش ترجمه را انتخاب نمائید. سپس در فرم ایجاد شده، کلیه اطلاعات لازم را وارد کرده و فایل ترجمه را browse کنید. با زدن دکمه ثبت سفارش و ارسال آن، سفارش شما در مدت کوتاهی توسط اپراتورها بررسی شده و اعلام قیمت می گردد.
 


برای شروع فرآیند ثبت نام کلیک فرمائید