× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 05:56:36
ارديبهشت 25

 متن عمران خود را تخصصی ترجمه کنید

 

ترجمه متن عمران

اهمیت مترجم تخصصی برای ترجمه متن عمران

 

مهندسی عمران از جمله مشاغلی است که هدف آن کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی یک کشور باز می‌گردد مانند سد، فرودگاه، جاده، راه آهن، برج، تونل، دکل‌های مخابراتی، ساختمان‌های مقاوم در برابر زمین‌لرزه، سیل و آتش و نیروگاههای برق و مصالح سبک، ارزان و با کیفیت مناسب برای ساخت و ساز، در حیطه کار مهندس عمران قرار می‌گیرد. رشته مهندسی عمران دارای منابع و متون متعددی است و با توجه به تعدد گرایش های آن، ترجمه این منابع کار دشوار و مورد توجهی است. شبکه معماران ایران با استخدام مترجمین تخصصی و مسلط به واژگان رشته عمران، توانسته است خدمات ارزنده ای در حوزه ترجمه متن عمران انجام دهد.


ثبت نام و ایجاد سفارش ترجمه

 

ترجمه متن عمران

 

شبکه معماران ایران، اولین مرکز تخصصی ترجمه متن عمران

 

شبکه معماران ایران برای اولین بار در کشور توانسته است، با ارائه خدمات آنلاین در رشته عمران، تحولی عمیق در انجام سفارشات ترجمه تخصصی در این رشته به وجود آورد. گذر از مدل قدیمی تجارت به نوع جدید کسب و کارها سبب حل شدن بسیاری از مشکلات مانند عدم دسترسی به مترجم تخصصی و مجرب، تفاوت قیمت پروژه ها، عدم نظارت و تضمین محصول و محدودیت مکانی و زمانی شده است. از این نظر، شبکه معماران ایران با 5 سال سابقه موفق در ارائه خدمات آنلاین رشته عمران، سبب رفع این مشکلات شده و هم اکنون به مرکز سفارشات آنلاین ترجمه تخصصی این رشته تبدیل شده است. 


نحوه سفارش ترجمه متن عمران

 

با ثبت نام در وبسایت شبکه معماران ایران و ورود به پنل خود می توانید سفارش خود را ثبت نمائید. پنل کاربری بسیار ساده طراحی شده و دسترسی به تمامی بخش های آن به سادگی امکان پذیر است. جهت ثبت سفارش ترجمه متن عمران باید از منوی سمت راست در پنل کاربری خود، گزینه ثبت سفارش ترجمه را انتخاب نمائید. سپس در فرم ایجاد شده، کلیه اطلاعات لازم را وارد کرده و فایل ترجمه را browse کنید. با زدن دکمه ثبت سفارش و ارسال آن، سفارش شما در مدت کوتاهی توسط اپراتورها بررسی شده و اعلام قیمت می گردد.

 

برای شروع فرآیند ثبت نام کلیک فرمائید