× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 12:57:53
ارديبهشت 28

پروژه راهسازی و جایگاه آن در مهندسی عمران

 

پروژه راهسازی عملیات آماده‌سازی جاده‌ای بر روی زمین با عرضی مشخص است، به‌طوری‌که روندگان یا وسائل نقلیه بتوانند با گذر از آن، از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر برسند.

عملیات اصلی راهسازی عبارت‌اند از ساخت اساس، زیراساس و روسازی. جدولکاری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هم در ساخت بسیاری از راه‌ها اجرا می‌شود. راه سازی، روسازی راه و مهندسی ترابری: از جمله تخصصهای مهم یک مهندس عمران، شناخت طرح و محاسبه زیر سازی و روسازی راههاست. بدین منظور درسهای یاد شده جهت فراگیری مطلبی نظیر : طراحی و اجرای راها شامل : مسیریابی، عملیات خاکی، مشخصه‌ها و طرح هندسی راها در مسیرهای افقی و قائم، مشخصه‌های فنی انواع مصالح راه و لایه‌های مختلف روسازی آن، همچنین روشهای طرح و اجرای روسازیهای شنی و آسفالتی و نیز شبکه هاب حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی و برنامه ریزیها و مدیریتهای حمل و نقل ارایه می‌گردند.

در درس پروژه راه سازی، کاربرد اصول راهسازی در طرح کامل یک راه، از ابتدا تا انتها به همراه رسم نقشه‌ها و محاسبه‌های مربوط مورد توجه قرار می‌گیرد. راه سازی یکی از گرایش های مهم رشته عمران میباشد.

 

ثبت نام سریع و ایجاد سفارش پروژه

 

انجام پروژه راهسازی عمران

 

ضرورت توجه به طراح متخصص برای انجام پروژه راهسازی عمران

 

امروزه متداول است که پروژه های راهسازی را ابتدا در نرم افزار طراحی می نمایند. نرم افزار های ایرانی و خارجی مختلفی وجود دارد که این کار را انجام می دهند ولی مهم تر از آن، طراح متخصص و مجرب است که مهارت کافی در ایجاد انواع پروژه های راهسازی در این نرم افزارها را داشته باشد. خوشبختانه در شبکه معماران ایران توانستیم این طراحان را به کارگرفته و انواع پروژه های راهسازی را با موفقیت انجام دهیم.

 

انجام پروژه راهسازی عمران توسط شبکه معماران ایران

 

شبکه معماران ایران، به عنوان اولین وبسایت تخصصی ارائه دهنده خدمات آنلاین رشته عمران و پروژه های راهسازی، بیش از 5 سال فعالیت و تجربه موفق داشته و هم اکنون به عنوان مرکز اصلی و تخصصی در این رشته شناخته شده است. مشکلات عدیده ای مانند نبود طراح مجرب، قیمت های مختلف، عدم نظارت کافی و ... هم اکنون توسط موسسه برطرف شده و پروژه های مختلفی با موفقیت به اتمام رسیده است.

 

نحوه سفارش پروژه راهسازی

 

پس از ثبت نام در وبسایت موسسه و ورود به پنل کاربری، از قسمت سمت راست سایت، بخش گروه عمران را انتخاب کرده و بر روی گزینه ثبت سفارش پروژه راهسازی کلیک نمائید. در این مرحله کلیه اطلاعات مربوط به پروژه خود را نوشته و بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک نمائید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی شده و جزئیات آن توسط ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

 

ثبت نام سریع و ایجاد سفارش پروژه