× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 10:06:27
ارديبهشت 21

اهمیت ترجمه فارسی به انگلیسی عمران و لزوم توجه به آن

 

ترجمه فارسی به انگلیسی طبعا از ترجمه انگلیسی به فارسی دشوارتر است و نیازمند مترجم خبره و مجرب می باشد. شبکه معماران ایران توجه ویژه ای به امر استخدام مترجمان مجرب در رشته تخصصی عمران نموده است تا آشنایی بالایی با لغات و کلمات تخصصی این رشته داشته باشند.

ترجمه فارسی به انگلیسی عمران در حوزه های گوناگونی مانند ترجمه متون علمی و غیرعلمی، کتاب های تخصصی و غیرتخصصی، ترجمه مقالات و مجلات، مطالب سایت ها و ... می تواند صورت بگیرد. مترجم در انجام این پروژه باید متن را ابتدا یکبار به صورت کامل بخواند و درک کلی و جامعی از محتوای آن بدست آورد. سپس با این درک مطلب شروع به کار ترجمه نماید. یکی از اصول مورد توجه در حین ترجمه، حفظ قالب و ساختار متن و ارسال درست معنی و مفهوم کلمات و جملات تخصصی است.

 

ترجمه فارسی به انگلیسی عمران

 

مزایای ترجمه فارسی به انگلیسی عمران توسط شبکه معماران ایران :

 

شبکه معماران ایران، نخستین وبسایت ارائه دهنده خدمات آنلاین در رشته های تخصصی معماری، عمران و شهرسازی می باشد. این موسسه از همان ابتدای امر در استخدام مترجمین خود نهایت توجه را مبذول داشته و اولویت استخدام را با کارشناسان حرفه ای و باتجربه گذارده است. این اطمینان به شما داده می شود که ترجمه فارسی به انگلیسی عمران شما به مترجم متخصص در رشته عمران واگذار می شود تا اشراف کامل او بر لغات تخصصی این رشته، سبب ایجاد بهترین کیفیت ممکن و در عین حال ساده و روان بودن ترجمه گردد.

تضمین کیفیت ترجمه انجام شده از خدمات دیگر موسسه می باشد. این امکان توسط ما قرار داده شده است که در صورت ناراضی بودن شما از ترجمه ی انجام شده ( که بسیار بعید و غیرممکن است)، تا سه روز کاری امکان پشتیبانی، اصلاح و تغییر آن وجود دارد. هدف ما رسیدن بهترین محصول ممکن به دست مشتری ارجمند است.

 

ترجمه فارسی به انگلیسی عمران

 

روش ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی عمران :

 

برای ایجاد هر نوع سفارش در وبسایت شبکه معماران ایران، ابتدا نیاز به ثبت نام در وبسایت و ورود به پنل خودتان می باشد. هنگامی که وارد پنل خود شدید، از منوی سمت راست صفحه ( پایین صفحه در موبایل) و قسمت ترجمه تخصصی می توانید سفارش ترجمه خود را وارد کرده و مدت کوتاهی صبر می کنید تا این سفارش توسط متخصصان ما بررسی و تعیین قیمت گردد. تعیین قیمت بر اساس فاکتورهای استاندارد ترجمه و بر حسب تعداد کلمات صورت می گیرد. اطلاعات بیشتر را در اینجا بخوانید.

سپس در صورت رضایت و قبول داشتن قیمت، ترجمه شما استارت خورده و در زمان مقرر تحویل شما می گردد. اصل تغییر ناپذیر شبکه معماران ایران، رضایت کامل مشتری می باشد.

 

ورود به فرم ثبت نام و ایجاد سفارش ترجمه