× شبکه معماران ایران

صفحه اصلی

خدمات معماری

خدمات شهرسازی

خدمات عمران

خدمات ترجمه

لیست قیمت و راهنما

شبکه معماران ایران

درخواست استخدام

تماس با ما


29 اسفند 1402 06:02:02
ارديبهشت 27

اهمیت طراح اختصاصی برای انجام پروژه بتن

 

پروژه های عملی مهندسی عمران مانند پروژه بتن، با مباحث علمی آن که در دروسی مانند سازه های بتن آرمه یا تحلیل سازه ارائه می شود، تفاوت دارد. پروژه های بتن معمولا با نرم افزار etabs انجام می شوند. ولی میزان تسلط طراح به این نرم افزار و یا نرم افزار های مشابه، تعیین کننده میزان کیفیت پروژه نهایی خواهد بود. شبکه معماران ایران با به کارگیری متخصصین طراح رشته عمران و مسلط به انجام انواع پروژه های بتن، خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه کرده است.

 

ثبت نام سریع و ایجاد سفارش پروژه

انجام پروژه های دانشجویی بتن

 

انجام پروژه بتن

 

انجام پروژه بتن با نرم افزار ETABS

 

برای انجام پروژه های بتن معمولا از نرم افزار ETABS استفاده می شود. طراحی و تحلیل سازه از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار می باشد. ETABS در طراحي قاب هاي فولادي و بتني تمام ضوابط لرزه اي طراحي ساختمان ها را در نظر مي گيرد و مي توان قاب هاي بتني را بر اساس ضوابط شکل پذيري عادي، متوسط و ويژه طراحي کرد. طراحان تخصصی شبکه معماران ایران، آماده انجام کلیه پروژه های بتن شما با بهترین کیفیت می باشند.

 

نحوه سفارش پروژه بتن

 

برای ثبت سفارش پروژه لازم است ابتدا ثبت نام نمائید. سپس با استفاده از ایمیل و رمز عبور، وارد پنل شده و از منوی سمت راست، گزینه گروه عمران و ثبت سفارش پروژه بتن را انتخاب نمائید. اطلاعات لازم را در فرم وارد کرده و ثبت سفارش نمائید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و اعلام قیمت خواهد شد.

 

ثبت نام سریع و ایجاد سفارش پروژه

دانلود نقشه کامل  دتایل اسکلت بندی بتنی

لینک های مفید :

 

+ راهنمای ثبت سفارش پروژه

+ هزینه و زمان پروژه

+ دانلود نرم افزار etabs

+ ?what's Etabs